Trååkslag

Har inget alls att göra så jag kan lika gärna skriva lite mer i bloggen redan idag. Sitter just nu och lyssnar på en av de bästa låtar som gjorts NÅNSIN. Nancy The Tavern Wench av Battleheart (nu heter de Alestorm). De spelar pirat- rock! 
Och här kommer en stripp som jag blev klar med idag. Den behandlar min syn på musik...  

image6 

Sm ni förstår lyssnar jag inte bara på hårdrock. Jag lyssnar på allt som är värt att lyssna på. Vilket i princip är allt utom "growl" (som min kompis lyssnar på.) Just nu är jag mycket inne på hip-hop. Jag har blivit mer och mer intresserad av hip-hop sedan jag började plöja igenom Rocky-albumen. Så det är helt och håller herr Kellermans förtjänst att jag nu blir förnedrad av mina vänner... Men, men. Jag tycker hip-hop är skönt. Speciellt har jag en förkärlek för svensk hip-hop. Petter, Ken Ring, Mange Schmidt, Latin Kings, you name it. Det mesta är bra. 
Ska ni lyssna på nåt så lyssna speciallt på Ken Rings låt Kelian. Jäkligt fin låt.   
Så... nu har jag fått mitt sagt. På återseende.

(och jag ber om ursäkt för de stavfel jag gjorde i det första inlägget)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0