Ny blogg med vin, kvinnor och sång

Hey all you niggerz and niggitz! Välkommen till Internets utan tvekan mest o-designade blogg. Jag orkar inte bry mig om utseendet på den (Mest för att jag inte förstår hur man kodar, det är ju bara en gröt av random-bokstäver och siffor). Kanske kommer jag någon gång i framtiden göra den mer vänlig för ögat, men just nu skiter jag fullständigt i det. Innehållet är viktigare. Så nu när vi konstaterat att bloggen är ful kan vi gå vidare.

Jag ska nämligan starta min alldeles egen serie-blogg! Jag tecknar serier. Sådär old-school med pennor och papper. Vi ska väl se om jag jag ladda upp något exempel... nu sa vi se.. där finns en knapp... "ladda upp/ infoga".Borde väl rimligen vara den knappen va?    
image5

Se på fan... där kom den. Vad tycks? Ganska stiligt va? Det är en lite självbiografisk serie... "lite" säger jag eftersom den har inslag av påhittade historier. Jag vill inte låsa mig vid enbart självbiografiska händelser. Men den här är sann. He he... Vin är fan inte bra för varken kroppen eller knoppen. Så "vin, kvinnor och sång" är inget för denna konstnär alltså. Kvinnor och sång kan jag ta, men vinet byter jag gärna mot nåt annat om man får det.
 
Hursomhelst. jag kommer att uppdatera den här så länge jag har intresset för den kvar. Så "Stay tuned for more awesome comics."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0