Den onde,



Jaha... vem är det här då, tänker ni kanske nu... Det är en bra fråga! Jag har inte svaret själv ens. Jag tyckte bara att han blev häftig! Antagligen kommer han att vara med i min serie på nåt vis, Och med tanke på hans onda, lömska blick kommer han nog att bli antingen gangsterboss eller politiker (finns det ens någon skillnad?).

Det jag blir lite rädd för när jag ritar såna här bilder som jag blir nöjd med är att jag kommer att bli missnöjd med serien. att den tappar i kvalitet! Så tycker jag ofta att det blir när jag gör nåt! provbilderna blir skitbra men när jag sen ska till att använda dem i bestämda situationer efter manus så funkar det inte. Men det är väl sånt som går att jobba bort antar jag.
Öva, öva, öva!

Sen har jag nyss fått hem spelet Spore också! Det verkar asroligt... men jag har inte vågat installera det än för jag är rädd att det ska sno för mycket tid från tecknadet! =P

Kommentarer
Postat av: Sankt de Cologné

Hörru Burre, jag gillar honom. Speciellt bilden rakt framifrån. Jag gillar dock INTE då han visar tänderna, han ser bara fjantig ut och inte OND på den bilden. Tänk på det!

2008-09-14 @ 21:04:05
URL: http://sanktcolonist.blogg.se/
Postat av: Burre

Meh... det är ju den klassiska jag-är-arg-och-livsfarlig-och-jag-kan-bita-ihop-tänderna-jättehårt-minen! =O

Men ok... ska tänka på det ;P

2008-09-14 @ 21:52:10
Postat av: Niklas

Strålande, du utvecklas snabbt! Skickar med en länk som kanske kan ge inspiration:

http://psdtuts.com/designing-tutorials/mascot-design-in-real-time-order-the-sosfactory-way/

2008-09-15 @ 17:29:54
URL: http://uddabitar.blogspot.com
Postat av: Jere

vi har alltså denonde den gode, var är den fule fan nånstans?

2008-09-15 @ 19:39:45
Postat av: Burre

Cool länk där... ska kolla in närmare sen... när jag inte är så trött! =P



Jag har inte funderat så långt än på den fule... men han kommer nog ;P

2008-09-16 @ 02:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0