Legenden!

Den utlovade fortsättningen på serien från igår...



Jag måste säga att det faktiskt var fruktansvärt roligt egentligen! =P  Det var verkligen komik på hög nivå! Tajmingen för "avslöjandet" var nog perfekt: Precis när jag börjat komma till ro och blivit fri från alla paranoja över vakter och shit... XD

Det var en del människor som kom fram till mig under de sista 2-3 dagarna och hälsade och ropade Burre efter mig! Jag har aldrig sett dem förut vad jag minns men antagligen måste jag ju ha träffat på dem under natten =P 
"Legenden" hade jag tydligen fått som smeknamn i det läger jag vaknade i. Det gick i princip vandringssägner om mig enligt vad den här tjejen berättade för oss. IM AWESOME! XD 

Under Peace & Love nästa år ska det stå "LEGENDEN BURRE" på tältet!  

Kommentarer
Postat av: MrColonist

Men fy fan.

2008-07-16 @ 23:12:36
URL: http://mrcolon.deviantart.com/
Postat av: P

Haha, du är bara för bäst <3 hahahah XD tror inte jag skrattat så mycket som när du berättade detta :P

2008-07-16 @ 23:47:57
Postat av: Burre

Yeah, jag är festarN^ tjejen som kom fram sa faktiskt till mig: "Du var så jävla festival!" Det tog jag som en komplimang! XD

2008-07-17 @ 00:04:17
Postat av: Jere

Bjuda på sig själv är du tydligen duktig på.

2008-07-18 @ 08:58:52
Postat av: Burre

Att bjuda på sig själv är det enda sättet att överleva pinsamheter! Ren försvarsmekanism! XD nja, men det är ju bra att kunna driva med sig själv, man ska inte ta sig själv för seriöst. Då kan man få problem tror jag =P

2008-07-18 @ 11:32:30
Postat av: Sofia

P&L 09!

2008-07-24 @ 23:46:55
URL: http://pirouette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0