Pablo Picasso

Jahaja... Hejsan hejsan, Det var ett rejält tag sedan sist nu. Jag måste väl tacka er som fortfarande hänger kvar vid min blogg trots att aktiviteten inte är så hög... Mycket att göra= lite tid att rita mina egna serier. Tyvärr.

Men här kommer i alla fall äntligen en serie jag nyss blivit klar med. Den ska publiceras i nån kultur- tidning på skolan eller vad det nu var. Jag fick i uppdrag att rita en serie som hade med kultur att göra i alla fall... Detta blev slutresultatet. Blev hyffsat nöjd, vilket inte är allt för ofta.

image111
(Delar av Picassos utseende har jag för övrigt snott från filmen Picassos äventyr som jag nämnde förut, hehe)

 

Kommentarer
Postat av: Tommi

ja jag har länge misstänkt att Picasso fick inspiration från droger och alcohol. Spot on!

2008-03-02 @ 18:59:14
Postat av: Burre

Haha... Thanks :D

2008-03-04 @ 00:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0