Hej hopp i lingonskogen

Här händer det inte mycket. Jag ursäktar för min extreeeeeeeeemt långa frånvaro. Jag har varit lat, samt haft fullt upp med en del annat smått och gott. En ny serie och en massa skolarbete bland annat. Snart kommer jag nog lägga upp fler strippar. Jag måste bara rita dem först. =P

Förresten så kan jag passa på att lägga upp några bilder som jag ritade förra helgen på krogen =P
Jag hade ställt in mig på en helkväll vid ritbordet när min gode kamrat Pontus drar med mig (mot min vilja) till Bittens i Härnösand. Jag var trött, utfattig och hade dessutom inte duschat på tre dagar. Så jag kände mig otroligt oemotståndlig.

Men det gick bra ändå. Och min glädje blev komplett när jag väl nere hittade både penna och papper i mina fickor. Eller iaf bläckpenna och post-it lappar... (mina fickor rymmer det mest. Det är ungefär som Skalmans skal) Så här kommer några fina bilder.. (orkade inte scanna in dem för övrigt, så jag tog dem i webcam.. sorry för kvaliten =P

   

De två första bilderna föreställer inte mig och pontus utan Tobbe, aka Totte (i serien). Den andra bilden har jag döpt till: "det kommer nog bli man av dig också en dag".

Kommentarer
Postat av: Mingla ♥

får jag fråga dig en sak?

2008-04-03 @ 22:29:39
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Burre

sure... fråga på. Bara det inte blir för personligt =P

2008-04-03 @ 22:35:45
Postat av: Kempelito

är det min penna? eftersom det känns som lapparna skulle kunna komma från mig? :P

2008-04-04 @ 02:32:35
URL: http://kempelito.blogspot.com
Postat av: Burre

Hörrudu... haha... för det första är det min penna som jag fick när jag besökte Konstskolan ;) för det andra så tror jag att det är mina egna post-it lappar. Jag vet iofs inte var jag har fått dem ifrån, jag har i varje fall inte köpt dem =P

2008-04-04 @ 10:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0