Så jävla less!!!

jag hade skrivit ett lång och intressant blogginlägg om min idétorka och filmer på youtube. Men sen raderades skithelvetet när jag skulle posta det och nu är jag så jävla less och trött på allt att jag inte vill skriva om det.. så ni får nöja er med det här tråkiga inlägget istället... Så kan det gå. Ni missade verkligen något. Mig gör det inget för jag skiter fullständigt i det just nu,


Men länkarna kan ni få ändå. De ska jag inte hålla ifrån er... I det förra inlägget (det som inte postades) berättade jag om hur häftig Robert Rodriquez är. Det orkar jag inte göra nu för jag är så pissed off på datorn att jag nästan vill slå handen genom skärmen. Så ni får bara se de här filmerna (en filmskola) själva och bli imponerade på egen hand:


Del 1

http://www.youtube.com/watch?v=4UOa7tkByrw  

Del 2   
http://www.youtube.com/watch?v=sLxqNwc1oYU&feature=related

Nu ska jag gå och dra några linor kokain. So fuck you and make way for the bad guy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0