Lite gamla bilder...

Min blogg börjar bli lite tråkig nu tycker jag, jag har två inlägg med mina problem bara. Inte en enda serie. Tänkte ändra på det, så jag ger er här en lite äldre version av Don Burro. Som han såg ut från början. Dvs ännu mer Rocky! Jag ändrade hans utseende just därför att jag inte ville göra en exakt Rocky-kopia.

Den första här har ni redan sett. Men i en ny-version. Så jag tänkte att det kunde vara kul att se den allra första strippen jag gjorde med Don Burro någonsin:

 image15

Och nästa serie är (om jag inte minns fel) den allra sista jag gjorde med dem som djur:

image16

Såja... nu är vi tillbaka på serie-spåret igen, även fast jag inte tecknat nåt nytt. Bra för både er och mig, för nu måste jag verkligen fortsätta med läxorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0