INGET SLUTBETYG!!!

Jävla skit.... Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag har IG-varning i tre ämnen. På gränsen till streck (streck är alltså lägre än IG= inget betyg alls i ämnet= jag riskerar streck i är ett basämne= INGET SLUTBETYG FÖR MIG!).

Jag har nått en all- time- low nu! Jag har nog slagit mitt eget "low-score" tio gånger om.
Lite deppig är jag allt... men, men. Jag kan ändå inte låta bli att skratta lite åt eländet ändå... Jag tycker det på sätt och vis är rätt komiskt. På två dagar har jag lyckats skrapa ihop tre streck-varningar. Det är ganska bra jobbat alltså. Ha ha ha!

Jag känner dock att min pluggarlusta kommer tillbaka, jag sitter nämligen i skrivande stund och jobbar på en av mina icke-inlämnade filosofi uppgifter. Det går rätt bra. Kreativiteten flödar!

Eftersom jag ligger efter så med läxorna så har jag förbjudit mig sjäv att rita mer förrän jag är klar med dem och räddat mitt betyg. Det är ingen fara direkt, jag räddar betyget snabbt bara jag tar tag i det. Och jag är ju nere på botten nu så det kan ju bara gå åt ett håll liksom.

See ya homes!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0