Filminspelning i Skräckens Boning!

Okej... ikväll blir det heller ingen serie. Ikväll blir det skräckbilder. Jag och en kompis ska göra en film om en yrkesmördare som gömt sig undan ett gäng gangsters som är efter honom. Hela filmen (en kortfilm) är tänkt att utspela sig i nån form av skitig lokal. Så idag var vi ute och rekade inspelningsplatser runt om i Sundsvall. Jag kan säga att det var riktigt kusligt och vi skrämde upp varandra rejält hela tiden. Jag ska nog låta bilderna tala för sig själva:   
                 


Där är några bilder som jag tog.. fotade säkert uppemot 100 bilder totalt. Men de här bilderna visar väl allra bäst vilket ställe vi var på. Kan tillägga att vi höll på att skita ner oss två gånger när vi råkade skrämma de fåglar som byggt bo inomhus. Sedan hörde man ju såklart ljud och stannade upp vid varje antydan till nåt. 

Den sista bilden ovan kan jag säga var ganska kuslig. Helt uppenbart någon som bott (bor?) där. Men det som vi freakade ut på och som fick oss att lämna platsen var det här stället: 

  

Jag kan väl säga att jag är till 99% säker på att det inte är blod... men bara själva grejen var riktig jävla läskig. Det här, plus att rummet där folk bott med alla kläder låg precis intill. 

Men det var en riktig adrenalinhöjare och sjukt kul samtidigt som det var så läskigt. Och platsen är idealisk för vår filminspelning. Nu ska vi bara få tag på ägaren och be om tillåtelse att filma där. Då ska vi komma tillbaka i dagsljus och ha med oss riktig ljusutrustning och fler människor. Det blir nog ett gäng på minst 10-15 personer då.

För de som undrar varför vi gick dit i mörker kan jag säga att vi varit ute hela dagen och scoutat platser. När mörkret kom åkte vi helt enkelt och hämtade ficklampor och fortsatte jakten på den perfekta inspekningsplatsen. Och vi hittade den. Så så här spännande kan man alltså ha under en vanlig dag på jobbet. Åtminstone om man jobbar med oss ^^

 
   
   

Kommentarer
Postat av: carl

hahaa fyfan säger jag bara, ALDRIG MER DIRR

2007-11-22 @ 22:03:16
Postat av: Jocke

VA? Ge dig... Vi drar dit imorrn igen! XD

2007-11-22 @ 22:14:02
Postat av: zussi

phett lett att vi ska dit igen :D

2007-11-22 @ 22:22:21
Postat av: Sanna

läskigt ställe :O

2007-11-28 @ 20:14:46
URL: http://www.ssannanilsson.bloggagratis.se
Postat av: Jocke

scary shit... yes! men kul som sagt. Jag ska nog bli en "urban explorer" :D

2007-11-29 @ 09:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0