Don Burro- The Movie

Har börjat kursen Multimedia B idag. Vi ska få göra ett eget projekt. Jag har då valt att göra en flashfilm av min serie Don Burro. Så nu ska jag planera och skriva manus. Jag har lite erfarenhet av Flash, men det är ganska ringrostigt, så jag måste nog mjukstarta med några enkla animationer medan jag skriver manuset.

Som sagt har jag inte så mycket info att ge er om projektet eftersom jag inte alls kommit igång, jag har ju bara en idé än så länge. Jag kommer rapportera när jag kommit längre. Kanske ni kan få några små smakprov under arbetets gång.  Sedan, när filmen är färdig, kommer jag nog lägga ut hela filmen så att ni kan se den. 
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0