Aktiv dödshjälp...

Jag önskar just nu att det vore lagligt i det här landet... skitskola, skitläxor, skitallting... orkar inte... men jag ska klara det. Jag håller på med min religionsrapport nu. Sitter i sängen och kämpar på som aldrig förr. Okej då, kanske inte så hemskt mycket kämp ändå. Jag skrev syftet och bläddrade lite slött i böckerna jag lånade. Sedan sms:ade en kompis och undrade om vi skulle gå ut och ta en promenad. Lät som en lysande idé... Väl ute köpte jag en öl med förhoppningen att den skulle stilla min plåga lite... men det var ju bara en folköl så plågan fortsatte naturligtvis. Fan...   
image19
Jag vet att jag inte skulle rita några serier, men den här bilden räknas inte som serie (säger vi). Dessutom ritade jag den snabbt, direkt med tuschpennan, under de 10 minuter som jag väntade på mina kompisar. Jag hade ändå inte fått nått vettigt gjort på så kort tid... he he he.. he... heee... jaaa... vi säger väl så.

Kommentarer
Postat av: xxx

Hej... Jag hörde att du gillade pojkar?

2007-11-07 @ 23:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0