Voff Voff

image92

Jo, vi har varit hundvakt den här veckan. En mycket ljudlig hund som skäller högt, ofta och gällt. Jag tycker mest synd om vår katt Sudden för hunden och katten kommer inte riktigt överrens. Hunden tycker att Sudden är väldigt intressant och hon jagar efter honom så fort hon ser honom. Sudden river tillbaka och barikaderar sig antingen bakom soffan, under mina föräldrars säng eller på mitt rum. Oftast på mitt rum. Vi har försökt få Sudden att förstå att hunden inte är farlig men han vill inte riktigt lita på oss.
En gång när han gömt sig under sängen och hunden nyfiket stoppade in nosen där under så fräste Sudden till så häftigt att han t.o.m skrämde mig. Han lät som ett monster. Trodde verkligen inte att vår katt kunde utstöta såna strids- läten.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0