South Park

Jag hittade en skojig South Park generator så jag passade på att "South- Parkifiera" mina seriefigurer: 

Jag/ Burre:
image74

Stefan/ Steffo:
image76

Calle/ Sture:
image77

Tobias/ Totte:
image78

och sist men inte minst.. allas vårt favoritfyllo: Pontus/ Rasmus: 
image75


hahaha... jag undrar om jag inte ska börja rita figurerna som South Park figurer. De blev så söta. Man kanske kan göra varje figur i generatorn och sen klippa ut dem och klista in i nya dokument.. det är inte så svårt.. Men nej! Originalitet is the shit. Fast en serie skulle ju inte skada att göra. Får bli en kul grej att göra om jag inte har nåt viktigt för mig (vilket är hela tiden känns det som).

Här är adressen till sidan: http://www.sp-studio.de/   



 

Kommentarer
Postat av: P

Klockrent! :D

2007-12-16 @ 15:49:02
Postat av: zussi

ahaha Calle och Pontus xD AHAHAHA.

2007-12-18 @ 11:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0