Here we go again!

Äntligen klar med den. Jag skissade klar serien redan i fredags men hann inte längre än så. Jag har dessutom haft fullt upp i två dagar. I lördags klev jag upp klockan tolv och innan jag vaknat till riktigt, vid middagstid ungefär, så skulle jag köra en massa fullgubbar (min pappa och hans kompisar) till en MC- klubbs fest i Sundsvall. Det tog hela natten, och vi kom hem till Härnösand vid sextiden på morgonen. Sov till klockan ett dagen efter och fick börja dan med att köra iväg och hämta släkten eftersom vi bjudit dit dem på adventsfika eller nåt sånt. 
Men, men.... hur som helst... Här är en serie;

image72

Btw.... var den här serien rolig? Jag läser den om och om igen och den blir bara sämre och sämre.. Lång och utdragen, ingen timing, dåligt ordval... Jag vet inte om poängen går fram ens. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Erik

Den VAR kul. Som gammal Lucky Luke-fan gillade jag slutet - kan möjligen ha varit svårare att hänga med för andra. Enda problemet är att Pierre mig veterligt aldrig städat efter en personalfest, det är nog mer troligt att han skulle ha levererat enligt ruta 8.

2007-12-10 @ 09:01:11
URL: http://svt.se/mittnytt
Postat av: Jocke

hahaha... okej. Ja, ja... Eftersom han aldrig städat så verkar det ju ändå ganska logiskt att han söker städhjälp i serien då :P

2007-12-10 @ 09:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0