Läder och skrikande gitarrer

Tänkte gå lite offtopic nu och prata lite musik!  =P Eller snarare visa lite musik!

Vi kan ju börja från början så att säga. Med Rolling Stones! En otrolig fart i Mick Jagger! Han dansar runt värre än... nån som dansar runt mycket!! Imponerande show! Mick rockar skiten ut vilken snorig wannaberockare som helst =P 
Det är lite segt i början, låten börjar ungefär en minut in i videon!

 

Och självklart kan jag ju inte göra en sån här lista utan att ta med Kiss! Vore ett helgerån nästan! Paul ser så grymt mäktig ut i inledningen med röken! =D

 

Hallowed By Thy Name!  Jag kan lyssna på all sorts musik, men det är BARA bra rocklåtar som klarar av att verkligen ge mig rysningar...  Det här är ett exempel! Up The Irons! ^^  favoritbiten är mellan 0.52 och 1.24.... Karln är omänsklig!



You wanted the best, well they didn't fuckin make it! So here's what you get... from Hollywood, Guns... and... Roses! (priceless presentation som finns med på någon liveskiva =P)



For those about to rock!!! AC/DC... sånt ös i den här låten!
måste dock länka. gick inte på annat vis! http://www.youtube.com/watch?v=c3LXu8iHmpA

Också guden av Metal! Rob Halford med Judas Priest! Vilken underbar röst! Krossar nästan glas! =D
Låten är ju en cover men väldigt bra! Krossar originalet fullständigt enligt mig! =P 



Ta er gärna tid att titta in låtarna lite iaf.. och försök sen säga att hårdrock är dåligt! ^^

Kan ta och slänga in en video med Alice Cooper när jag ändå håller på... bara för att han är så oemotståndligt söt i den här videon. XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0