Fusk!

Efter krokin igårkväll satt jag och ritade en del bilder... återigen "inför" superhjälteserien jag ska göra! Jag gillar min egen teckningsstil... det gör jag faktiskt... men jag är långt ifrån nöjd med vad jag gör med den, om man säger så. Några av de här bilderna är väl hyffsat bra. Men då har jag ju suttit en stund med varje bild och dessutom haft referensbilder att härma från olika tidningar. Jag vill egentligen inte börja rita serien förrän jag klarar av att rita alla actionposer på egen hand. Jag fuskar ganska mycket just nu... =/


Nåja... övning ger färdighet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

att kika på andra å få ideer å inspiration e inge fusk. de sägs att Gessle plockar slingor från andra låtar när han skriver sina hits.

2008-11-19 @ 12:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0