ZZZZzzzzz.... ZZZZZZzzzzzzzz....

jag får ursäkta för den mycket låååångggsssaaaaammmmaaaa publiceringstakten här på bloggen. Men mycket skolarbete + andra teckningsjobb + dålig organisering = lite fritid. Fick lov att sitta uppe och skriva rapport hela natten mot måndag. Så jag är trött nu.... en aning.. Sitter och skriver rapport fortfarande. Dessutom har jag två bilder till esteten som ska in till imorrn, så jag måste fixa dem också innan jag lägger mig.. ååh. jag längtar efter sängen.

Näe, nu ska jag sluta blogga och börja jobba istället. Så jag blir klar med skiten nån gång.

Kommentarer
Postat av: Jere

Slacka inte nu Burre en annan har det nästan lika jävligt.

2008-05-27 @ 00:17:37
Postat av: Burre

Ja om man ändå fick slacka lite... Jag känner det. Jag är egentligen född slacker. Jag borde inte behöva slita såhär =(

2008-05-27 @ 19:39:44
Postat av: Burre

Nej förresten. Jag är ju inte alls född slacker. Kom just på att jag brukar bli rastlös när jag inte har gjort saker på länge. Jag är bara en part-time-slacker!

2008-05-27 @ 19:41:11
Postat av: MrColonist

För mycket snack och för liten verkstad Burre. Du klagar och klagar. ;)

2008-05-27 @ 23:26:02
URL: http://sanktcolonist.blogg.se
Postat av: Burre

Det är vad jag är bäst på.

2008-05-28 @ 00:56:13
Postat av: erny

Senaste Drömfabriken var verkligen himla kul! Pengarna tog dock slut lite för snabbt. Men det är klart, har man ingen hetare "handelsvara" så...

2008-05-31 @ 02:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0