Sundsvalls nyheter!

Japp japp! Då var det dags igen. Idag var det premiär för ÄNNU en serie som jag gjort (såklart, vem annars?)...
Denna gång fick jag en helsida i Sundsvalls Nyheter! Check it out! Serien kommer att publiceras en gång i veckan, eftersom det är så ofta som tidningen kommer ut.


Kan även upplysa er om att ett nytt avsnitt av Drömfabriken ligger ute på Mittnytts hemsida!

Fyfan vad grym jag är...  verkligen....  Jag kan verkligen spegla mig i glansen av mig själv! Bokstavligt talat!

Hmmm.... borde kanske fundera på att uppdatera bloggdesignen för att bättre passa mitt nya jetset-liv.


Kommentarer
Postat av: MrColonist

Härligt att se en kaxigare Burre!

2008-05-23 @ 18:33:16
URL: http://sanktcolonist.blogg.se/
Postat av: Diana S-T

Jag läste artikeln! Vad roligt för dig, grattis!

2008-05-23 @ 20:04:28
Postat av: Burre

Tack, tack! Hehe ^^

2008-05-23 @ 20:05:05
Postat av: Jere

Go go Burre.
Nu saknas bara lite bilder från din tid som el Filmo så skulle det bli ännu roligare

2008-05-24 @ 00:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0