GET UP! And get your grandma outta here!

Då var det över! Tyvärr! Jag skulle kunnat stå på stadion hur länge som helst. Kiss rockade stadion! Nu tyckte ju inte recenscenterna det men de kan gå och köra upp nåt obehagligt där solen inte lyser... Kiss ägde! Var svettig, hes och helt slutkörd i hela kroppen när showen var över! Dessutom fångade jag två konfetti som de sköt från scenen mot slutet! jag har dem i min plånbok nu och tänker aldrig ta ur dem! =D=D=D Låter fånigt kanske men jag öppnade plånboken flera gånger innan jag gick och la mig bara för att titta på dem! XD 

Tänkte visa några fina bilder jag lyckades få också! =D=D

                    

ojojoj.... Mest nöjd av dessa bilder är jag nog med den 10:e bilden. Häftigt med alla på samma bild! =D Slutet var minst sagt explosionsartat. Mycket maffigt. Och Gene flög som vanligt. Där ser man honom uppe på ljusriggen på bild 12. Och intron när de kommer ned från taket med plattformen var också häftigt. yes yes, en lyckas kväll! Hade de spelat en kväll till hade jag sprungit och köpt en till biljett utanför, utan tvekan. 

Härnäst: Serier om Kissresan.   

image188

Kommentarer
Postat av: Pontus

Det dära ser jäaevligt nice ut =D

2008-06-01 @ 01:50:39
Postat av: Carl

haha skön du är burre :D sveriges största Kizzfan

2008-06-01 @ 12:45:14
Postat av: Burre

Yeah. Jag vill bli Paul Stanley när jag blir stor! =D

2008-06-02 @ 19:27:01
Postat av: Jere

ser bra ut burre synd att du inte kan dela med dig av musiken och intrycken med,

2008-06-02 @ 22:33:33
Postat av: Burre

Köpte ju visserligen live-inspelningen av konserten så musiken skulle jag kunna dela med mig av faktiskt. Men vet inte om nån annan än jag är särskilt intresserad. XD

2008-06-03 @ 11:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0