trötter...

Här kommer den stripp som jag skissade på skolan och som Zussi, Eric och Tommi såg mig rita. Skissen har legat ett bra tag på mitt ritbord, men ikväll blev den klar. Händelsen som gav uppslag till den här strippen är ännu äldre iofs. Den går flera månader tillbaka...   

image140

Och ikväll är jag totalt slut.. har jobbat tre heldagar i sträck på en kortfilm. nu är vi klara sånär som på en scen. Men den ska vi skjuta på måndag förmiddag. Jobbat från sju-åttatiden till fem-sex i tre dagar. I torsdags, (min  födelsedag) så var jag inte hemma nåt alls i princip. Kom hem klockan tio på kvällen... gick och la mig två timmar senare. Sen upp klockan fem igen för att åka till sundsvall och börja jobba med filmen vid sju. håhåjaja... vilket slit.. men nu är vi nästan klara.. nu ska vi bara spela in ljudeffekter och redigera.


Kommentarer
Postat av: Kempelito

Man får gratulera i efterskott då. Snart blir du också stor ;)

2008-03-17 @ 15:53:11
URL: http://kempelito.blogspot.com
Postat av: Don Burro

Tackar, tackar. Men jag tänker inte bli stor, det har jag bestämt!

2008-03-17 @ 21:50:24
Postat av: zussi

gaha jag nämns på burres blogg :O :D haha

2008-03-18 @ 12:32:16
URL: http://madeamistake.bilddagboken.se
Postat av: Burre

yep. Ett steg närmare till att bli en karaktär alltså :P

2008-03-18 @ 14:20:20
Postat av: Ocsid

Haha.. Taxi med främlingar till okänd destination.. Har varit där.. Men ruggigt lyckat blev det ju också. =)

2008-03-18 @ 17:15:53
URL: http://ocsid.sytes.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0