Ödmjukhet varar längst.

Ytterligare en bild av en klasskamrat, gjord på begäran. Trots att jag egentligen har annat att göra så tog jag mig tid att rita den. Jag är så snäll! Snäll och ödmjuk! Ja, jag är nog den ödmjukaste människan i världen rent av! Ingen människa är lika snäll och omtänksam och lågmäld och välvillig och solidarisk och accepterande och förlåtande som jag är. Jag är, om inte bättre än Moder Teresa, så åtminstone lika bra och fin och beundransvärd. Jag gjorde faktiskt ett test nånstans där jag blev Moder Teresa. Jag har inte nåt bevis men eftersom jag heller aldrig ljuger och är orärlig så har ni ju ingen anledning att inte tro på mig!

hehe.. nejdå.. allvarligt talat.. Jag är (som vanligt) lite tveksam till hur bra den blev om man nu ska se den som ett porträtt. Ser man på den som en vanlig bild är den ju fin, men som porträtt? mja...  jag får nog jobba lite mer på karikatyrer. 

Kommentarer
Postat av: emma johanna

Ja Burre :D du är nog den mest snälla karln i världen ! tusen tack :) /Emma

2008-03-03 @ 20:05:52
URL: http://emmajohannasillman.blogg.se
Postat av: Burre

^^

2008-03-03 @ 21:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0