Ny sida!

Här uppdaterar vi med sidor i en rasande takt! Har inte så mycket annat att göra än eftersom kurserna inte kommit igång riktigt! Så jag ägnar all tid åt att slipa in superhjälteserien!

Ser bra ut redan nu! Men bättre kan det bli... 

Lite offtopic nu också: Jag måste snart börja tvätta lite kläder! Och jag är rädd för tvättmaskinen! Jag vet inte hur man ska göra! Tänk om nåt blir fel och kläderna förstörs eller nåt! XD 
äh.. det går nog bra! måste samla mod till mig och ta mig en dust med tvättmaskinen sedan! jag kan ju börja med att tvätta ett par strumpor bara! Går det bra så kan jag ju utöka sen! eller nåt sånt! XD 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Assnyggt!!

2008-09-07 @ 23:52:29
URL: http://pirouette.blogg.se/
Postat av: Kempelito

Det här blir ju riktigt bra verkar det som :)

2008-09-08 @ 00:51:47
URL: http://kempelito.blogspot.com
Postat av: Burre

Tackar, tackar! =)

2008-09-08 @ 15:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0