Dagens lägenhets-outfit!

Tänkte visa min lägenhet! efter att jag bott en månad... eller hur länge det nu blivit... fem-sex veckor är det kanske. Har ingen koll! Iaf... här bor jag! =)

  

Mycket Cola har jag druckit! jag köpte tio liter cola på Ica-butiken här borta. De hade extrapris om man köpte fem tvålitrare. =P Det ligger en billig Ica-Cola bland kläderna också tror jag! Men jag dricker inte bara cola...jag ritar faktiskt lite också... Det ligger några papper där ovanpå systempåsen!

Värt att notera lite extra är att jag faktiskt städar! Jag dammsög t.ex för några dagar sedan! Och jag lät t.o.m dammsugaren stå framme! Då slipper jag plocka ut den ur skåpet när jag ska dammsuga nästa gång! Smart va? =D 
  

Kommentarer
Postat av: E

Hahaha! Skitkul, verkligen! Gävlecolan verkar funka riktigt bra. Jag tycker du ska göra MER humor!

2008-09-26 @ 16:11:33
Postat av: Burre

Jag har lagt ner Don Burro-strippen så länge! Jag får se om jag tar upp den igen!

2008-09-28 @ 18:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0