tester och länk!



Nu har jag suttit och lekt lite med karaktären jag fick till förut. Har tänkt skapa en ny serie kring honom. Just nu är det tänkt att den ska kretsa kring pojken (namn?) och hans papegoja Putin. Den där äckiga råttan bland namnen är papegojans föregångare.. men jag dissade den ganska fort. Tänkte att det blir sötare med en fågel. =P

Och alla små rutor på slutet är helt poänglösa! Det är bara fristående rutor som jag knåpade ihop för att se hur han funkade i rutor... 

Sen måste jag passa på att tipsa om en underbar remake på en serie. Nämligen Gustaf =P  

Varsågod: I give you: Garfield- minus- Garfield! (De har suddat ut Gustaf ur varje ruta i alla serier, Jon ser helt störd ut! Underbart! XD) 

http://garfieldminusgarfield.net/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0