Jag på äventyr!



Det blev lite mycket att dricka där på fredagnatt/morgon. Jag kommer gå in mer ingående under nästa stripp ;)

Men för att bevisa äktheten i den här strippen så kan jag visa det här klippet! Det är inte från vårat läger, utan den här videon togs upp i Camp Bröl (på andra sidan campingen). Några andra kamrater bodde där. En något speedad och livrädd Burre rusar in i lägret och väcker allihop. De blev lite irriterade tror jag, på att jag upprepade samma saker om och om igen i typ en halvtimme. Jag var 100% övertygad om att jag var efterlyst av vakter och polis, att de satt upp efterlysningslappar, att det stått i tidningen om släckningen av Kent konserten. Och jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv!! Jag var beredd att klippa av mig håret och hoppa över stängslet för att fly polisen och ta första bästa buss hem! XD

http://www.youtube.com/watch?v=PNJ-aFlo1Pk





Ja herregud, som tur var var allt ett stort skämt, vilket Camp Bröl fick mig att inse! Men eftersom jag hade världens minneslucka som i princip sträckte sig över hela natten och eftersom jag var aaaaspackad när jag vaknade på morgonen i ett random-läger nånstans på campingen så trodde jag på exakt varje ord som de lurade i mig (de i vars läger jag vaknade upp)! Det tog flera timmar innan jag lugnade mig.  Det var väl i samband med att jag började nyktra till igen! XD   

Ska försöka snabba på med nästa del... There is more to come you see!

Kommentarer
Postat av: SanktColon

Burre, dö!

2008-07-16 @ 20:39:08
URL: http://mrcolon.deviantart.com/
Postat av: Burre

Kanske det. "live fast, die young" är en cool livsfilosofi. Men neee, onödigt. Jag har mycket mer att ge ;)

2008-07-16 @ 21:07:27
Postat av: Jere

Burre du måste vara skitrolig när du är full, men på festivaler är det ingen bra ide att vara det.

2008-07-18 @ 08:57:54
Postat av: Sofia

Haha, Ekholm xD

2008-07-24 @ 23:45:39
URL: http://pirouette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0