Feschtival...



The adventure continues!


Kommentarer
Postat av: SanktColon

Jag avnjuter triumferade historiska ögonblick som dessa. Bra serie, mycket bra. Stående ovationer får du av mig. Jag kan inte annat än citera diverse kvinnoförtryckares favorit mening:



"Så ska dom tas!"



Ja, inte ska någon jävel komma undan. Det är hårt Burre, det är hårt. Men ibland måste saker och ting fram.



Nej, ibland tycker man att Ica borde packa sin köttfärsbättre. Hela samhället hänger på den.

2008-07-10 @ 20:18:00
URL: http://mrcolon.deviantart.com/
Postat av: Jere

Nån blev vist lite överförfriskad ser jag, hoppas att ett rör med bakis blev nerpackat.

2008-07-12 @ 00:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0