Kalix.

Yes...  Jag vet att det blir lite väl tätt mellan stripparna men ni får hojta till om ni inte hinner läsa alla så kan jag dra ned på tempot.

image115
Jepp. Det är sant. Jag funderar på en skola i KALIX.... ungefär tio mil norr om Luleå. Några enstaka mil kvar till Finland bara. Men det låter faktiskt som den bästa utbildning jag läst om hittils, om man räknar bort Dramatiska Institutet och en skola I Göteborg, men för de skolorna måste man ha mer utbildning för att komma in på. Så skolan i Kalix blir nog perfekt (så länge inte lärarna pratar finska, men det är nog ingen större fara ändå). Dessutom försöker jag gärna inbilla mig att de håller ett långsammare chillar- tempo där uppe, som passar mig. Och förhoppningsvis så får jag också en cool dialekt efter två år där uppe. =D

Kommentarer
Postat av: Sussie

Haha.. Vad roligt! :) Kan avslöja att lärarna pratar inte finska och jäklar vad cool dialekt vi har :) Kan för övrigt säga att jag bara hört bra saker om våran folkhögskola (gick där själv på gymnasiet) Mvh/En Kalixbo ;)

2008-02-15 @ 12:07:38
URL: http://www.sussie.dk
Postat av: Burre

haha... vilket roligt sammanträffande. Tänka sig vad världen är liten. =D

2008-02-16 @ 00:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0