Längre serie.

En ensides serie... också ett arbetsprov. Gjorde fler igår också, modellteckningar av mina föräldrar. Jag har varit lite dum och inte gjort proverna i tid. Men jag kan ju inte göra nåt i tid så det var väl väntat. Satt i alla fall och jobbade på den här till klockan tre i natt och fortsatte direkt när jag vaknade.. totalt ca. 6 timmars jobb, lite mer med manuset inräknat. Rätt nöjd. Det är faktiskt jobbigare att göra såna här längre avsnitt. Just för att idén måste hålla hela vägen. Och den här är inte bara rolig (om den är det) men den är lite tänkvärd också, tycker jag. Jag snodde idéen från min pappa, som hade ungefär den här tankegången när vi satt och pratade.
 image151
(Den här serien har alltid sett ut såhär och har aldrig ändrats.)

Kommentarer
Postat av: MrColonist

VI SHOPPAR INTE BARA REA-SKOR! VI SHOPPAR DYRA KLÄDER... OCH SKOR! BLÄ!

2008-04-09 @ 21:30:24
URL: http://mrcolon.deviantart.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0