Vart tar livet vägen?

Hjälp mig... jag känner mig stressad. Jag känner mig gammal. Snart är det försent att göra nåt kul här i livet men vad gör jag åt det nu? Inget! 
 
Jag vaknade klockan två idag, åt frukost/lunch framför TV:n och zappade mellan Pistvakt, Pang i Bygget och Stunt Junkies. Sedan duschade jag och satte mig sen på rummet och har gjort.... absolut ingenting.. som vanligt ungefär. Seriöst så har jag svårt att komma ihåg vad jag har gjort idag, vilket bara kan betyda att min dag har varit otroligt händelselös... som vanligt. Jag har väl lyssnat på musik, snackat lite med Calle om filmen. Men sen då? JAG GÖR INTE ETT JÄVLA SKIT! Jag gör ALDRIG ett jävla skit!!!! AAAAHHH!

Förut när jag cykeltävlade hade jag ju nåt meningsfullt att göra, men nu? Greger- Neger alltså! jag tror jag blir inlagd på psyket snart. Längtar faktiskt till skolan så det börjar hända nåt i mitt liv igen... I två veckor har jag suttit på arslet utan att göra ett dugg. Vad är det för liv? Det finns egentligen så mycket att göra om man bara vågar och tar sig tid. Jag hade kunnat åka iväg nånstans. Jag har ju körkort! Men jag har knappt varit utanför dörren. De enda gångerna jag går ut är när det ska supas. Snälla.. om nån ska göra nåt nån gång, vad som helst.. Åka till månen? Bygga en flotte? Äta bajs? LEKA MED KOTTAR? Vadsomhelst! Ring snälla, innan jag blir tokig... hujedamig...
 
   

Kommentarer
Postat av: G

Om du nu har det så förbannat jobbigt.. ta och göra något då? nej, istället sitter du och beklagar och tycker synd om dig själv... sorry.. men jag måste bara få det sagt gör man inget åt saken ska man inte klaga.

// G

2008-01-05 @ 21:35:19
Postat av: Don Mazarintårta

Men det är ju just därför det är så synd om mig... för att jag är så inkapabel att göra nåt. :P

2008-01-05 @ 21:55:54
Postat av: Don Mazarintårta igen

Förresten har jag det väldigt mysigt nu. Har just inhandlat en lång rulltårta och en mazarintårta.. mums ^^

2008-01-05 @ 22:02:16
Postat av: Don Mazarintårta för tredje gången

hm... det där sista lät väldigt sorgligt när jag läste det igen, hahaha... jag tröstäter :P

2008-01-06 @ 13:14:58
Postat av: Sofia

Jag tror Sophia vill äta bajs med dig.

2008-01-07 @ 00:45:49
URL: http://pirouette.blogg.se
Postat av: Don Mazarintårta för fjärde gången

Yay.. synd bara att jag inte vill äta bajs med henne för hon är så elak som jävlas med mig =P

2008-01-07 @ 15:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0