Thailand

image97

Jag vill åka utomlands nu... eller också ska det bli sommar.... nu! På en gång... visst nu snöar det lite här. Det är väl mysigt. Men sommaren knäcker vintern tjugo gånger om. Igår satt jag och lyssnade på en massa sommarlåtar och kände mig ledsen och hjälplös. Jag drömde mig bort till en varm och grön sommar... en glatt gäng med kompisar, skratt och bad och en strand med grillning, lagom många öl och bra musik. Åh shit. varför skulle jag skriv det här? Nu kom känslan tillbaka... Jag måste gå och gömma mig under täcket tills sommaren är här igen...   

Kommentarer
Postat av: Sofia

Burre, jag trodde du var lika mycket badkruka som mig :P Erkänn att du bara vill se pojkar nästan nakna!

2008-01-03 @ 15:59:34
URL: http://pirouette.blogg.se
Postat av: stina

Man kan ju faktiskt välja ett billigare och mycket mer mijlövänligare alternativ för att ta sig till thailand; GÅ :) hihi.

2008-01-03 @ 16:05:05
URL: http://sstina.blogg.se
Postat av: Don Thailändare

1: Nej, jag vill inte se nästan nakna pojkar... men jag blir hellre blöt och kall av bad än av snöslask :P

2: haha.. och jag som trodde Thailand var en ö. Jag tar nog hellre cykeln dit :P

2008-01-03 @ 17:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0