"Jag ska bara"

image98

Jag har väldigt svårt att få saker gjorda tyvärr. Jag har en tendens att bara ägna mig åt sånt jag tycker är roligt. Oftast är jag dock för lat och får inte ens det jag tycker är roligt gjort. Jag hatar det verkligen. Den här serien går ju bra att göra med det är väl för att jag kommit in i nån sorts tomgång där jag jobbar på bara. =P

Jag tänker alltid "jag ska göra det snart/ sen". Men det blir aldrig gjort förrän i sista sekund. Som vissa av er vet så fick jag under en persiod inte ens sakerna gjorda i sista sekund heller... 

Men idag är jag faktiskt lite stolt ändå... Jag gick alltså för att låna om engelskaboken som jag ska läsa. Jag hade haft den i en månad och inte ens bläddrat i den... hehe... i alla fall så passade jag på att skriva lite på filmmanuset när jag väl satt på biblioteket. Blev rätt nöjd med dagens insats. Nu? MOT KROGEN! (och jag som tänkte stanna hemma den här helgen... alkoholen har jag tydligen omvänd diciplin på. Inte så bra, hahaha) 

Kommentarer
Postat av: Kempelito

Är aldrig fel med lite alkohol ju

2008-01-05 @ 15:51:30
URL: http://kempelito.blogspot.com
Postat av: Don Buro

Visserligen, visserligen. Jag har faktiskt en lååååång väg kvar till alkolist-gränsen. :P

2008-01-05 @ 16:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0