Det är tanken som räknas.

Jag har ingen tid att rita direkt. Jag försöker lägga min tid på skolarbete... vilket inte funkar så bra visserligen, men vetskapen om att jag i alla fall försöker är bättre än att jag inte gör det, även om jag inte gör det i slutändan ändå... liksom... eh....  ja... Men en serie kommer. Jag har uppslag. massvis.. men ingen tid till det. Eller egentligen har jag ju tiden, för jag utnyttjar ju inte tiden som jag egentligen ska göra skolarbete av till skolarbetet, utan jag gör ingenting av det istället. Så tiden jag sparar där, tiden som jag avlägger till skolarbetet men inte utnyttjar, borde jag ju egentligen rita på, det känns som bortkastad tid annars. Det är väl bättre att  göra nåt man inte ska göra med tiden än att inte göra nåt alls? Eller? Äh... jag borde i alla fall göra filosofiläxan. Den ligger ju lite pyrt till emellanåt =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0