I love Europe...

Så har man lämnat ännu ett avtryck i TV-historien. Igårkväll sände Eftersnack mitt och Eric Kulos "reportage" om Christer Sjögren. Han som gick vidare i Melodifestivalen med låten I Love Europe - sök på youtube. usch. I vårt klipp blottar han sig i alla fall för en kvinna, hehe... =P
När redaktionen såg det första gången var de rädda att det skulle vara för elakt, det är i princip ett personligt påhopp på Christer Sjögren. Men de gillade det så mycket att de sände det ändå efter en del övervägande (och en smärre "cencurering).

Och snart... kan jag också meddela... kommer min serie om Mittnytt-redaktionen att premiärpubliceras på deras hemsida. Det är stort! Faktiskt! It's the final countdown kan man säga. Snart kan jag kalla mig professionell serietecknare... så länge proffessionell enbart inkluderar att man får betalt och inte att man kan leva på det... =P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0