Rock N Roll

Jag satt just och tänkte på inlägget jag skrev där jag nämnde Paul Stanleys låt Live To Win från hans soloplatta med samma namn. Jag sa att den låten brukar jag lyssna på när nåt går tungt eller när jag är nervös för nåt. Jag kan säga att jag nästan spelat sönder låten nu, haha.... Men det var inte det jag skulle säga egentligen. När jag satt och tänkte på den låten så kom jag att tänka på att jag ju faktiskt har en gammal serie som hör till ämnet Paul Stanley, eller rättare sagt Kiss.
Så när vi ändå är inne på gamla serier så kan jag lika gärna ge er den också. Den är tyvärr på engelska för jag har haft den på Deviantart. Och jag orkade inte koppla in hårddisken där den svenska versionen ligger. Men det mesta är ju ändå en låttext så den ska ju ändå vara i engelska. 
So here it is: You wanted the best, you got the best! The hottest comic in the world! DON BURRO!

image17
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0