Don Burro håller fortet.

Jag har abstinens... jag vill rita serier. NU! Men jag står emot. Läxan framför allt. Igår natt satt jag uppe till klockan tre och jobbade på min religionsuppsats. Skrev en och en halv sida så jag är snart klar. På bussen till skolan läste jag engelskaläxan också. Så jag känner mig extremt produktiv för tillfället.
Men jag vill rita ändå... I morse fick jag en bra idé till en stripp och jag vill göra den nu. Alla bra ideér kommer man på i duschen. Vet inte varför... varmvattnet utlöser kanske nån sorts kreativa hormoner. Man tänker så bra... Synd att varmvattnet tar slut efter ett tag annars skulle jag duscha hela tiden, då skulle jag aldrig få slut på ideér.
Men jag är faktiskt stolt över mig själv som jobbar så hårt nu. Jag är nästan imponerad av mig själv. Jag jobbar alltid som bäst under hård press. Vare sig det rör sig om serier, film eller skolarbete. En snar deadline är min bästa vän (nu har jag iofs redan passerat alla deadlines men det hör inte hit). Det gör att jag får saker gjorda. Annars skulle jag aldrig göra nåt... 
Mer deadlines till folket!!!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0