Back in business

Tänk vad mycket man kan få gjort på en dag! Jag har idag alltså fått två streck-varningar. Sedan har jag räddat mitt filosofibetyg genom att göra klar uppgifterna där. Jag har skrivit fem inlägg i bloggen idag (rekord!) och tagit en liten kvällspromenad och dessutom löst lite andra saker. Tidigare idag var jag nära bristninggränsen! Jag trodde jag skulle dö. Kändes som om jag aldrig skulle kunna komma upp ur den här svackan igen. Men nu känns det skönt... som om en börda lättats från mina axlar. Jag är på G igen! Don Burro is back on track!  

Men jag måste tyvärr fortfarande lägga de nya serierna på is tills jag fixat alla läxorna. Så ni får nog hålla till godo med skisser och gamla serier, åtminstone under den här veckan... Aight?



  
          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0