PREMIÄR!

Jag ursäktar att ni fått vänta så länge på den här strippen. Men det är nämligen så att det idag är premiär för Mittnytt- The Comic! Här bjuder jag er på första avsnittet! En stripp, som förutom att det är den exklusiva första strippen, dessutom är DUBBELT så lång som de brukar bara.. just det gott folk. Ni hörde rätt! Dubbelt så lång!

image68 

Den här tog ett tag att göra.. satt uppe till klockan tre på fredagnatt och ritade. Jag hade lite ångest eftersom jag visste att jag skulle upp redan klockan nio nästa dag. Men jag ville inte lämna nåt halvfärdigt. Så med trötta ögon, utmattade fingrar, värkande rygg och en hjärna förorenad av tuschångor gjorde jag klar den ändå. Resultatet av denna hjältemodiga insats var att jag fick släpa mig upp som en zombie idag. Men klar blev serien i alla fall. Det är det viktiga.


Kommentarer
Postat av: Niklas

Strålande, kommer dom verkligen att vilja lägga ut den? ;-)

2007-12-01 @ 17:50:18
URL: http://uddabitar.blogger.com
Postat av: Jocke

haha... gör de inte det så lägger jag ut förnedrande strippar om dem här istället ;)

Din bloggadress funkar inte btw... ;S

2007-12-01 @ 19:37:44
Postat av: /haz

HAHAHA! Underbart! Jag och Erik läste den nu och den är pinsamt träffsäker. Så bra. Keep up the good work!

2007-12-03 @ 08:26:32
Postat av: Erik

Underbart Burro! Mer! :-D

/E

2007-12-03 @ 09:05:42
URL: http://svt.se/mittnytt
Postat av: Jocke

I aim to please ^^

2007-12-03 @ 09:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0