Jesus Christ!


image82

Okej.. Nu hijackar jag en bild från vår skoltidning. Lucia var ju några dagar sedan men jag tänkte bara visa min fenomenala Jesus-kostym. Också egenhändigt gjord precis som pirat-dräkten jag visade förut. Jäklar vad snygg jag är. Nu syns inte det, men jag hade ritat dit hål i händerna med röd och svart tuschpenna också.
Dessutom gick jag på lunch på Åhlens restaurang med Jesus-lakanen fladdrande. Det blev lite tokigt det... Jag fick inte äta ifred utan fick göra handpåläggningar och förvandla vattenglas till vin stup i kvarten. Nejdå... men folk tittade och viskade i alla fall. Det är kul när man kan få folk att reagera. Och Calle ville inte gå närmare än fem meter för att inte förknippas med mig. Ha ha ha. 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0