Beroendeframkallande spel

Just nu lider jag av bristande självdisciplin. Jag har börjat spela världens bästa spel... och nej. Det är inte WoW och det är inte CS. Det är flashspelet Freerider 2!!!!   http://www.onemorelevel.com/games.php?game=622
Igårnatt spelade jag oavbrutet från elvatiden på kvällen till klockan halv fyra på natten. 

Egentligen vill jag inte driva er in i samma missbruk som jag lider av... men det är ju så härligt på samma gång. 

Här är två banor jag gjort: 

A dirtrack with flow

Fast DH-track

För er som inte förstår så måste ni kopiera koden av siffror och bokstäver och klistra in den i spelet. För muspekaren till höger sida i spelrutan och öppna Load Files.. där klistrar ni in koden och spelar sedan...

Men jag har inte bara spelat. Jag satte mig ner och skrev tre strippar också. Jag ska teckna en av dem nu... så förhoppningsvis får vi en ny serie ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0